Papetărie

Condiţii comerciale generale

Articolul I.

Definirea conceptelor

 

1. Operatorul acestui site (e-shop) este Soft-Tech, s.r.o., ID: 45917272 cu sediul Breznica 288, 091 01 Breznica, Slovacia.

2. Vânzătorul Soft-Tech, s.r.o., ID: 45917272 cu sediul Breznica 288, 091 01 Breznica, Slovacia.

3. Furnizorul produselor şi servicilor oferite în magazinul online www.tonerdepot.ro este Soft-Tech, s.r.o., ID: 45917272 cu sediul Breznica 288, 091 01 Breznica, Slovacia.  

4. Cumpărătorul este fiecare vizitator al e-shopului, care prin intermediul e-shopului a creat comanda. În conformitate cu legea nr. 102/2014 Z. z. prin consumator se înţelegere a fi persoana fizică, care la încheierea şi respectarea contractului de cumpărare nu acţionează în sfera afacerii, la locul de muncă sau ocupaţiei.

5. Un e-shop este un sistem informatic situat pe o rețea publică de internet care permite comandarea de bunuri sau servicii

6. Produsele sau servicile sunt toate produsele publicate pe siteul magazinului online.

7. Comanda este creată prin confirmarea procesului de comandă în magazinul online prin selectarea bunurilor sau serviciilor de cumpărător, inclusiv completarea completă a ormularului de comandă.

8. Cumpărătorul recunoaște pe deplin comunicarea electronică, în principal prin intermediul magazinului online, comunicarea prin e-mail, precum și comunicarea telefonică.

Articolul II.

Preţul

1. Toate preţurile afişate lângă produse sunt finale cu TVA 19% inclus.
2. Vânzătorul este obligat să respecte prețul afișat pe site-ul magazinului în momentul achiziției.

Articolul III.

Comanda

1. Comanda este creată prin confirmarea procesului de comandă în magazinul online prin selectarea bunurilor sau serviciilor de cumpărător, inclusiv completarea completă a formularului de comandă Pentru prelucrarea corectă a comenzii este necesar a fi completate datele solicitate din comandă şi selectarea modalităţii de transport şi plată pentru produsele sau servicile comandate.

2. Prin trimiterea comenzii cumpărătorul este de acord cu preţul produselor sau servicilor comandate iar în acest caz comanda devine pentru furnizor o obligaţie.

3. Prin confirmarea comenzii decâtre vânzător apare contractul de cumpărare, care este posibil a fi modificat, anulat sau completat doar pe baza unui comun acord între cumpărător şi vânzător dacă legea sau un alt document legal nu specifică altfel. Confirmarea comenzii decâtre vânzător se realizează prin expedierea comenzii.

4. Cumpărătorului după efectuarea comenzii în magazinul online îi este generat un email automat cu confirmarea primirii comenzii decâtre e-shop. Acest email nu este o confirmare a produselor privin paragraful nr.3 al acestui articol.

5. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziţie al bunurilor comandate.

6. În cazul în care vânzătorul nu poate onora o comandă sau o parte a acesteia în termenul limită pentru rezolvarea comenzii cu efort maxim, de exemplu, mărfurile nu se produc, nu sunt disponibile la producător sau la depozitul extern al furnizorului, producătorul a efectuat modificări majore pentru care nu se poate realiza o comandă sau din motive de forță majoră, comanda poate fi anulată iar cumpărătorului i se trimite un e-mail. De asemenea, vânzătorul are dreptul de a anula comanda dacă cumpărătorul a intodus informații false sau înșelătoare în ordinea în care nu pot fi verificate, cum ar fi e-mail incorect sau contactul telefonic. În cazul în care cumpărătorul a plătit în avans,
vânzătorul este obligat să-l restituie în termen de 14 zile.

Articolul IV.

Condiţii de plată

 

1. Pentru produsele şi servicile din magazinul online puteţi plătii în următoarele moduri

  • plata ramburs (plătiţi direct curierului la preluarea coletului)
  • plata prin intermediul porţii de plată E- Plăţi VÚB
  • plata la preluarea personală din magazin
  • plata pe baza facturii de avans – înainte, produsele o să fie expediate după primirea banilor în contul nostru
  • plata pe baza unei facturi cu scadența facturii
  • plata pe baza voucherului cadou

2. Voucher cadou este o sumă plătită în avans, pe care cumpărătorul o poate folosi pentru a cumpăra pe baza unei cantități suficiente de fonduri gratuite preplătite. Valabilitatea cuponului este afișată pe acesta. Valoarea nominală a voucherului cadou poate fi stabilită cu cumpărătorul.

3. Suprataxele pentru opțiunile de plată individuale sunt perezentate în art. VI din aceste condiţii
comerciale generale.

4. Vânzătorul poate oferi posibilităţi de reducere cumpărătorului:

  • reducere din preț pentru înregistrarea în magazinul online,
  • reducere pentru achiziții repetate,
  • reducere pe baza unui cupon de reducere unic

5. Reducerile oferite nu pot fi cumulate.

Articolul V.

Condiţii de livrare

 

1. Vânzătorul este obligat în 30 zile de la efectuarea comenzii să expedieze cumpărătorului produsele, dacă nu s-au înţeles altfel, sau dacă lângă produs nu a fost specificat un termen mai lung de livrare.

2. Dacă produsele sunt în stoc se expediază în funcţie de capacităţi în cel mai scurt timp posibil.

3. Dacă în comandă se găsesc mai multe produse şi servicii iar o parte dintre ele nu sunt în stoc informăm cumpărătorul cu opțiuni de livrare parțială.

4 Împreună cu produsele este trimisă clientului factura (document fiscal), manualul dar şi alte documente aferente produsului sau serviciului date de producător.
5. Locul desfăşurări se consideră locul, unde se livrează produsul.
6.Vânzătorul realizează transportul la cumpărător prin intermediul:

  • companiei de curierat Cargus Romania
  • personal privind opţiunea selectată în comandă
  • prin transportul propriu al vânzătorului

Articolul VI.

Taxele de transport, ambalare şi posibilităţi de plată

1. La plata înainte prin transfer bancar pe baza unei facturi de avans sau prin intermediul porţilor de plată vă taxăm pentru transport:

  • transport prin Cargus cu livrare 1-3 zile lucrătoare după expedierea din depozitul nostru - 15,90 Lei

2. La plata ramburs (plata la livrare curierului):

  • transport Cargus cu livrare 1-3 zile lucrătoare după expedierea din depozitul nostru- 3,99 Lei

3. Vânzătorul se poate înţelege cu cumpărătorul şi la un alt procedeu standard (mai sus menţionat) privind expedierea produsului sau serviciului dar şi cu privire la preţ pentru aceste servicii.

4. Vânzătorul poate trimite produsul care este disponibil imediat cumpărătorului iar restul comenzii să livreaze ulterior în termen legal, totuşi cu condiţia că nu se vor percepe cumpărătorului alte taxe de transport, în afară de cele calculate în comandă.

Articolu VII.

Transferul dreptului de proprietate

1. Dreptul de proprietate trece de la vânzător la cumpărător doar din momentul achitării prețului integral al obiectului contractului de cumpărare.

2. Produsele sau serviciile care fac obiectul dreptului de proprietate al vânzătorului, vânzătorul își rezervă dreptul, în cazul în care o reclamație este făcută de cumpărător, de a  o rezolva, doar în momentul achitării depline obiectului contractului de cumpărare.

Articolul VIII.

Anularea contractului de cumpărare

1. Pentru a anula produsele sau serviciile comandate, cumpărătorul are acest drept în termen de 24 de ore de la data creării contractului de cumpărare fără a plătii o taxă de anulare, în funcție de cerințele specifice ale consumatorului sau speciale pentru un consummator.

Articolul IX.

Dreptul consumatorului de a returna bunurile fără a preciza un motiv şi de a informa consumatorul

1. Consumatorul, conform Legii nr. 102/2014 Z. z. privind protecția consumatorului la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și de modificare a unor legi (în continuare) în conformitate cu prevederile § 7 și următorul drept de retragere din contractul de cumpărare în 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. În cazul în care contractul de furnizare face obiectul unui contract de vânzare, consumatorul are dreptul să se retragă din contract chiar înainte de livrarea produselor.

2. Consumatorul este obligat să livreze retragerea scrisă din contractul de cumpărare cel târziu în ultima zi a termenului specificat la adresa de contact a vânzătorului sau să predea retragerea poștal cel târziu în ultima zi a termenului la adresa care apare la contacte. Consumatorul după notificarea retragerii este obligat să trimită sau să livreze personal obiectul contractului, împreună cu toată documentația - originalul facturii, instrucțiuni și alte documente pentru bunurile care i-au fost livrate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii. Sfătuim cumpărătorii să facă o copie după factură pentru uz propriu și să trimită bunurile conform recomandărilor și ca şi colet asigurat. Pentru a vă
retrage din contract, puteți utiliza următorul formular: Retragere din contractul de cumpărare, în care trebuie să completați datele minime marcate cu un; - asterisc.

3. Nu ne trimiteţi produsele ramburs, acest timp de colete nu vor fi preluate.

4. Operatorul magazinului returnează contravaloarea plătită pentru produsele / serviciile, inclusiv costurile de transport în conformitate cu § 9 ods. 3) din Legea nr. 102/2014 Z.z. precum și costurile dovedite a fi suportate pentru comandarea bunurilor în termen de 14 zile de la data primirii retragerii, dar nu este obligat să returneze banii înainte ca bunurile să-i fie livrate sau consumatorul să nu dovedească expedierea acestora. Costurile de retur sunt suportate de consumator.

5. Dreptul de retragere nu se aplică bunurilor și serviciilor care sunt definite în §7 ods. 6 písm. a) până la l) legea nr. 102/2014. Z.z.

6.Consumatorul trebuie să suporte orice diminuare a valorii bunurilor, cauzată de utilizarea acestuia, dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili funcționalitatea și proprietățile mărfurilor.

Articolul X.

Drepturile şi obligaţile părţilor contractante

1. Părţile contractante sunt considerate vânzătorul şi cumpărătorul.

2. Cumpărătorul este obligat:

  • să preia produsele comandate,
  • să plătească pentru produse vânzătorului suma stabilită
  • să controleze integritatea ambalajului respectiv şi produsele în sine după preluare.

3. Vânzătorul este obligat:

  • să livreze clientului bunurile în calitatea, cantitatea și prețul convenit,
  • împreună cu bunurile sau ulterior să trimită clientului toate documentele produsului cum ar fi factura, formularul de reclamaţie, manualul de utilizare în limba română.

Articolul XI.

Protecţia datelor cu character personal

1. Datele personale sunt prelucrate în conformitate cu Legea nr. 122/2013 Z. z. privind protecția datelor cu caracter personal, conform înscrisurilor de mai jos.

2. Operatorul nu furnizează datele cu caracter personal ale cumpărătorului unei terțe părți, cu excepția companiei de transport care furnizează livrarea bunurilor sau serviciilor, sau autorităților guvernamentale în cazul unui control, caz în care aceste entități sunt terțe părți

3. Operatorul obţine de la cumpărător următoarele date cu caracter personal: titlu, nume, prenume, adresa, adresa de livrare, numărul de telefon, adresa de e-mail.

4. Datele personale pe care le furnizați sunt procesate în scopul de a rezolva corect comanda D-voastră.

5. Operatorul este obligat să asigure securitate datelor personale pentru ca acestea să nu intre în posesia persoanelor neautorizate.

6. Persoana în cauză are drepturile definite în conformitate cu prevederile art. § 28 și urm. Din Legea nr. 122/2013 Z.z. privind protecția datelor cu caracter personal în formularea unor articole valabile.

7. Cumpărătorul este de acord să furnizeze adresa de e-mail companiei Soft-Tech, s.r.o. pentru evaluarea anonimă a magazinului online pentru Heureka.sk / Pricemania.sk, în termen de 10 zile de la confirmarea comenzii, se va trimite un e-mail automat operatorului pentru evaluarea magazinului online.

Articolul XII.

Înlocuirea daunelor în cazul nepreluării produsului

1. Vânzătorul are dreptul la despăgubiri (în conformitate cu prevederile secțiunii 420 și următoarele din Codul civil), în cazul în care cumpărătorul a comandat produsele pe care nu le-a anulat sau respectiv. nu s-a retras din contract și, în același timp, nu a preluat produsele de la transportator sau dacă cumpărătorul a ales să preia personal produsele şi asta nu s-a întămpat în termenul specificat. Procedând astfel, cumpărătorul și-a încălcat obligațiile prevăzute la art. X punctul 2 (a), în temeiul căruia cumpărătorul este obligat să preia bunurile comandate.

2. La determinarea valorii daunelor, vânzătorul ia în considerare, în special, costurile de transport șicheltuielile aferente în cazul expedierii produselor, costurile aferente ambalării, expedierii și administrării comenzii, precum și orice alte costuri suportate de acesta pentru executarea comenzii în cauză și, în același timp, chiar și profitul pierdut.

3. De asemenea, vânzătorul are dreptul să nu pretindă despăgubirea sau să își exercite acest drept numai parțial.

Articolul XIII.

Dispoziţii finale

1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica și completa acește condiții comerciale generale fără al avertiza în prealabil pe cumpărător. În cazul unei modificări a condiţilor comerciale sau a celor de reclamaţie, întregul proces de cumpărare este guvernat de acei termeni și condiții comerciale care erau în vigoare în momentul în care cumpărătorul a trimis comanda și sunt accesibile pe site-ul web al vânzătorului.

2. O parte inseparabilă a acestor termeni și condiții comerciale sunt, de asemenea, condițiile de reclamaţie.

3. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul a citit termenii și condițiile generale, precum și condițiile de reclamaţie.

4. Aceste condiții comerciale generale si cele de reclamaţie sunt disponibile la sediul companiei pentru vizualizare de către cumpărător, precum și publicate pe site-ul magazinului online.

5. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a rezolvat reclamaţia sau în cazul în care consideră că vânzătorul a încălcat drepturile sale, are posibilitatea de a contacta vânzătorul privind cererea de corectare. În cazul în care vânzătorul respinge despăgubirea sau dă un răspuns negativ, nu răspunde în termen de 30 de zile de la data trimiterii, consumatorul trebuie să ştie în conformitate cu § 12 din Legea nr. 391/2015 Z.z. despre soluționarea alternativă a litigiilor. Organele competente pentru soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum cu operatorul magazinului online este Inspecția slovacă a Comerțului (www.soi.sk) sau altă persoană juridică
autorizată relevantă înregistrată în lista menținută de către Ministerul Economiei al Republicii Slovace, Consumatorul are dreptul de a alege la care din aceste entități alternative de soluționare a litigiilor se va adresa.

6. În caz contrar relaţiile neîncheiate din aceste condiţii comerciale generale ca şi părţile lor inseparabile (anexe) sunt reglementate de dispozițiile relevante în special Legea nr. 40/1964 Zb., Legea nr. 250/2007 Zz, Legea nr. 102/2014 Zz, Legea nr. 122/2013 Zz, Legea nr. 22/2004 Z.z. precum și Legea nr. 513/1991 Z.z.

7. Aceste condiţii comerciale generale şi părţile lor inseparabile sunt valabile şi intră în vigoare din data de 1.9. 2019.
 
În Stropkov 1.9.2019